본문 바로가기

听老歌

You're The First, My Last, My Everything - Barry White



 You're The First, My Last, My Everything  Barry White



We've got it together, didn't we?
우리는 함께 이룬 거예요그죠?

We've definitely got our thing together,
우린 우리 것을 확실히 함께 이룬 거죠
 

don't we baby? Isn't that nice? 
그렇죠근사하지 않나요?

I mean, really, when you really sit and think about it,
내가 하는 말뜻은그대가 앉아서 곰곰이 생각해보니,

isn't it really, really nice?
정말이지아주 멋진 일이지요?
 
 
I can easily feel myself slipping more and more ways
that simple world of my own
난 쉽게 내 자신이 나만의 단순한 세계로 더욱 더 쉽게 빠져간다는 걸 느끼죠

Nobody but you and me We've got it together baby
오직 당신과 나만이우리만이 함께 이룰 수 있어요그대여

The first, my last, my everything, 
당신은 처음이자마지막 그리고 나의 모든 것

And the answer to all my dreams
내 모든 꿈들의 해답이죠

You are my sun, my moon, my guiding star
당신은 나의 태양나의 달날 이끌어 주는 별

My kind of wonderful, that's what you are
당신 모든 것들이 바로 내게 멋진 것들이죠

I know there's only, only one like you
오로지 당신 같은 사람은 한 사람 뿐이에요

There's no way they could have made two
당신 같은 사람은 결코 있을 수 없을 거에요
 

You are all I'm living for
당신은 내가 사는 이유에요

You're the love I'll keep for evermore
당신은 내가 어떤 것보다도 간직 하고픈 사랑

You're the first, you're the last, my everything
당신은 처음이자마지막나의 모든 것이지요

In you I have found so many things
당신에게서 난 너무 많은 것들을 발견했어요

A love so new, only you could bring
당신만이 가져다 줄 수 있는 새로운 사랑이지요

Can't you see if you, You will make me feel this way,
당신은 이렇게 나를 느끼게 해준다는 걸 모르시나요?

You are like a first morning dew on a brand new day
당신은 새로운 날을 열어주는 이른 아침의 첫 이슬 같아요

I see so many ways that I can love you, till the day I die
난 내 삶이 다하는 날까지 당신을 사랑할수록 많은 것들을 알게 되었어요

You are my reality, yet I am lost in a dream
아직 꿈에서 헤어나지 못했지만당신은 나의 현실이에요

You're my first, my last, my everything
당신은 처음이자마지막나의 모든 것이지요

I know there's only, only one like you
당신 같은 사람은 세상에 오직 한 사람뿐이에요

There's no way they could have made two
당신 같은 사람은 결코 있을 수 없을 거예요

Girl, you're my reality, But I am lost in a dream
아직 꿈에서 헤어나지 못하지만당신은 나의 현실이에요

You're the first, you are the last, my everything
당신은 나의 처음, 내 마지막나의 모든 것이에요











'听老歌' 카테고리의 다른 글

Early in the morning - Cliff Richard  (0) 2012.02.15
Wishes - Le Couple  (0) 2012.02.11
Vincent - Don McClean  (0) 2012.02.06
나중에야 - 유약영  (0) 2012.02.03
노트 - 진혜림  (0) 2012.02.02